邁向the mira

今個星期一直都…..咳咳咳咳~一開口就….咳咳咳咳~今次D菌好勁呀~睇左3次醫生都仲未斷尾 (睇到窮!!) 今晚心情好灰由香港仔一直塞車塞到出紅隧口, 雖然平時都會(只係我訓左), 個人係甘咳咳咳~搞到訓唔到 (要忍住咳唔好嚇親人)~ 呆望住D車龍~聽住歌~等左成個星期既電話又唔響 (咳咳) 搞到成程車好似好漫長甘~

 

話說星期一既我sick leave無返工~睇完醫生再好忙地去埋sec in~(今次羅正牌~) 上星期3 1st in後星期5就有通知有得2nd in, 甘即係1st inHRmanager都過左啦, AD呢關應該好易過啦~無風無浪地解決埋~不過未有即時sign~都要等消息~ 就係甘一等再等~話甘快等到星期5晚都無電話響~ 唔通我又死係2nd in?!?!><唔制呀~ 不斷反覆諗下到底今次我衰咩呢?! 點諗都唔通~樣樣都ok唔通因為我寫左要一個月通知?!? 都岩既~有人平過你同快過你咪請左佢囉~ 即時覺得自己由first choice急跌至後備名單(又無我份><) 點好呢點好呢? 應該做d咩好呢? 仲有無得補救呢?!?!就由塞車到沖涼個腦都係掙扎緊~

 

沖完涼之後我既希望就出現啦~竟然係我沖涼時有個miss call~直覺2字頭應該唔係打黎sell野白撞~第一時間羅返HR既卡片出黎~Bingo~中左~再聽埋個留言先~GOOD~果然係好消息~即時覆call~當然佢地係唔想等甘耐~而我亦都已經即時讓步!!

 

新年後返新工啦YEAH!!!

聽日返去第一時間辭職~

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 AU KAI 的頭像
    AU KAI

    AU KAI的部落格

    AU KAI 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()