20081107 (1)

今日一早就去左中環睇人set

lunch都係中環食~

完全睇真繁忙時既中環呀~

無錯~我係中環…….係皇后像廣場到食美心飯盒(crew meal) haha

中環既白領果然係著得光光鮮鮮~

雖然唔知係咩高級人士~

不過一定係一身名店裝扮既富貴女~

而係我食緊呢個好似6寶飯既時候~

隔離企左位旅發局既男士~

一手羅住自己既私家飯盒係到食食食~

無咩特別~30歲左右政府部門個樣極普通~

而我留意既只係佢手上食緊既微波爐飯盒~

係邊到丁熱既呢?!?!唔通係公司丁左羅落黎?!

d上司都係到架wow~唔係甘型呀?!?!

(邊個話而家好少男仔戴飯盒架???肥玲你答我XD )

再望下前面~岩岩有個鬼仔坐低左係水池邊~(各位女士~靚仔黎啦)

只係羅住個紙袋準備開餐~應該係面包呱~

風景好好咩?!?!只係對住個巴士站同背住個無水既水池~

我個腦既反應係 1.佢一定係唔想食飯都係公司對住d有壓力既環境啦~

                                2.香港消費真係高到甘?? 連一向高薪既鬼佬都要慳d??

再望遠d~正正對面~做咩d鬼佬同賓賓都訓直晒係度架?!?! 好似d露宿者甘攤晒係地

香港真係經濟不景!!!!! (今日星期6?)

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 AU KAI 的頭像
    AU KAI

    AU KAI的部落格

    AU KAI 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()