02:36AM
今晚係最後一晚留係宿舍了,
我竟然係唔捨得去訓~
 
因為知道一訓醒就要走了~
真係好唔捨得添~
 
兄弟們再笑下再玩下啦~
不夜天既宿舍,個人空間既工作台,
我會記住的
 
11:17am
終於都到左走果日了~
未有十分既興奮,
以前對呢個地方總係覺得四圍都有問題,
但係而定又唔多想離開~
 
不過我唔想離開的只係宿舍同廣告班的生活,
呢d絕對唔係學校俾我的~
係我地成班友傻傻下,
自己俾自己的快樂空間~
 
唔知點解每個人對呢個大學生活都有唔同反應~
不過我的感覺係好似一個夏令營一樣~
一班人男男女女住係同一個地方,
開心唔開心,繁忙同悠閒都係不斷巡環發生既事~
反正呢兩樣都係會轉~唔駛太在意~
 
大家既關係比中學時更close~
係宿舍裡面都係成日嬉嬉哈哈,
出到外面就四圍吃喝玩樂~
有心機時就做餐死,
無心機時就咩都唔理~
有時個個都好似大人,
有時個個都好似未長大~
如果呢四年唔係暨大俾機會我地聚埋一齊,
又點會有甘多一齊開心共同奮鬥既回憶呢?
 
另一特別的是我的個人空間----唔係指space哦~
係講緊我個宿舍的工作台,
總係令我覺得做野上黎咩都方便d~
要咩都好易羅到~做事更加份外投入~
換轉係我屋企間房的書台,
一定唔會有心機做野啦~
仲講咩博殺同奮鬥呀~
 
臨走前的一刻總係有好多野令人回味既~
不過有一件遺憾既事~
就係我本來打算用相機影低其他人宿舍的影像留念
(即係指人同其書台)
不過最後都因為唔齊人同唔記得所以無甘做到~真係遺憾~........><
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 AU KAI 的頭像
    AU KAI

    AU KAI的部落格

    AU KAI 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()