7:00AM
起身了,我有幾可會甘早醒到!
所以我係一直半醒,未醒,亦唔想醒的情況下入緊長洲,當然如果唔係我媽叫到我係唔會做D甘野既,我肯定!!其實為左可以遲D先入去,我前一晚就上網搵飄色巡遊既時間表,不過竟然係無既,反而好似為出發而做功課甘,了解左呢個太平清醮同長洲既關係,想知就上網查查啦~(如果大家太無聊的話),不過一早到碼頭時竟然係今日份報紙到出晒D時間表,唔通係獨家料所以我搵唔到?!?!可惡
>長洲,今日入去為咩呢?湊熱鬧~
>搶包山幾時開始呢?我今晚係屋企的時間;
>甘早入長洲做咩呢?等飄色巡遊(下午2點);
就係甘我就以N年前遊過下長洲既記憶同大家一齊飄下~唔係D時間都唔知點過~
通常呢D人山人海既活動都會要一早擺登仔把頭位,不過今次算抵啦~因為我地睇既表演係有成差不多兩個鍾的,比起煙花果二十分鐘抵好多~(安慰下安慰下)
統計今日大家既收穫:
大人買海味,細路哽大包~
包山就無搶啦,不過搶住買左個大包O古O臣~
麥兜既願望成真了,搶包山真係可以發揚光大了@@甘我既願望呢??
 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 AU KAI 的頭像
    AU KAI

    AU KAI的部落格

    AU KAI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()