睇黎今次真係睇小左你(病毒),以前係HK有病會去診所睇醫生,但係上大陸就會自己搵藥食,因為覺得呢度睇醫生同自己食藥既分別不大,醫生開的藥咪又係自己平時食果D~上星期已經開始感冒,本來以為無咩野,難得阿媽上黎拜山,甘飲埋阿媽D湯水應該好快好返,點知今次就出事,食錯野飲錯湯連藥都無咩效,搞到前晚半夜就發燒,而前好似細個先試過,食左藥以為退左燒,不過就係唔知點解訓唔到,就係甘眼光光由兩點到六點,反正訓唔到,又好似無咩野咪去埋拜山囉~曬埋太陽出身汗囉~尋日返到宿舍就開始頂唔順要訓了,結果半夜九點先醒,買左個包十一點又食藥上床,已經好乖架啦BOR~點知訓訓下又燒,起身睇睇原來係早上八點,甘早~平時呢D時間當然係訓啦,去個TOLIETring到爆~結果十點鍾時終於決定搵返個四年都未用過既校醫簿去睇校醫,個人已經ring ring(無錯~就係浮啦),又唔知要搞咩手續,一味係校醫到轉轉轉,搞完一輪十一點先睇到醫生,發燒果然好慘~醫生要我做抽血同X光,我簡直覺得好似中左非典呀,好恐怖呀~睇完結果醫生證實唔關非典事,之後就係本簿到寫左好多好多野,本簿之前明明空白架嘛,一寫就寫到成頁都唔夠寫,我心諗 醫生我唔係真係甘嚴重呀??之後仲有張病假紙,甘我未羅過嘛,咪好好奇囉~蓋個章之後就係甘睇住張病假紙行返宿舍,當時個腦係想住去興安買包的,點知行到去金四先醒覺,我唔係要買包咩????好行返轉頭買包,之後一路行一路諗返醫生講既野“要多飲水食一日藥睇下退燒未”咦?藥呢?我好似未羅藥bor,救命~今次真係病情嚴重呀,思想好混亂~唔通燒傻左~

之後整日既工作就係發燒.飲水.食藥.昏睡

 

果日拜山都係燒燒地

所以坐左係阿公個墓前休息

阿媽他們就係到油返碑上d字

我當時望到既就係平時阿公睇開既景觀

好平靜~聽住歌望住山下面

成個墓地都人來人往

好似好熱鬧又好似好平靜

個刻既感覺好特別~

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 AU KAI 的頭像
    AU KAI

    AU KAI的部落格

    AU KAI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()