[]舊曆生日[]
記得細個時屋企人同我搞生日,
又唔知點解屋企人只會記得我既舊歷,
可能太易記啦,又近新年果幾日,
連利是都收多幾封~
但係慢慢覺得自己長大左,
我就會覺得"唔駛甘麻煩啦~"
搞個蛋糕出黎都係例行公事甘~
直到二字頭.........又開始好掛住細個生日時屋企人準備既蛋糕,
今年好開心~屋企人又突然同我整返個蛋糕過生日,
所以今年的切cake儀式份外開心~
PS:特別嗚謝買CAKE的表姐同一眾有份食個蛋糕的屋企人,希望大家身體健康,我搵多D!!!
 
[]新曆生日[]
一早起身個天由落雨到出太陽,
都算個天俾返少少面我啦(因為之前日日污雲密佈),
一向新曆生日都係多數一個人過,
晚上同阿媽睇睇電視,上ICQ收下D brithday MSG就過左的,
但今年有d特別,因為多左件粉紅口水豆腐係身邊,
係真係有d特別架,
試問往年生日又點會做d令自己甘心跳加速,
血壓急升既野架(機動遊戲 /_\ )
就係因為天氣好......所以游左去海洋公園,
坐左個會識得突然停係半空fingfing下既纜車,
連公公婆婆都要玩既滑浪飛船,
又玩左兩次係山邊好好view但令我唔好feel既越壙飛車,
仲有感覺好似上左賊船既海盜船(因為後悔俾人"乙水"左上船),
至神奇係一個應該唔驚但坐落又竟然有少少驚既摩天輪,
唔知係咪太夜d人趕放工所以開得比平常快,竟然feel到d離心力,
就係係一升一跌的驚險夜空中畫上句號!!!!(快到連靚靚既夜景都睇唔切)
當然游左入海洋公園當然仲有其他好野睇同玩啦~呵呵呵呵
PS:對~我係唔想再甘一個人過的平靜,不過下次可唔可以唔駛甘激呀??人漸老架啦~HAHAHAHA~
 
 
THANKYOU
MY FRIENDS!!
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 AU KAI 的頭像
    AU KAI

    AU KAI的部落格

    AU KAI 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()