最後一日來臨前夕,仲有事發生.....
倒數第三日,女魔不在,全公司自由自在,而我更係零工作量,對住一部上唔到網既電腦,時間漫長~幾經辛苦捱到六點.收工!!
倒數第二日,女魔回歸,我突然多左好多野做,都好既~時間易過D~可惜...同事G一早被女魔召左入房~出黎時講既簡單一句 "我今日LAST DAY~" 下~咩話~又早過我~雖然佢一早就話想係我走前離開架啦~不過勢估唔到會突然俾佢跑贏左~Lunch飯局當然係3個designer互數啦~而同事G亦係因為再次俾女魔人生攻擊,做野時又無清晰指示,錯左就狂插,經過我地研究,女魔係365日24小時更年期狀態,插人亦會針對性地依個人特點而作出不同方面既人生攻擊,攻擊情度係務求摧毀你所有尊嚴及能力等.女魔既耐性比較短~一星期內對你客客氣氣亦已經算長時間啦~對於每個order會以佢不定時既語言說明,之後你就要明晒!而呢幾日作為比較資深既我就會同佢地兩個一齊研究女魔句說話的含意~無錯~嚴格黎講即係"估"~估錯就會好痛苦~hahaha如果你打算再問清楚D就要預左硬食幾野先XD
今日放工離開時既一段對話:
G : 唉~走啦~第時出去再見啦88
A : 好呀~我聽日都出去啦~MSN啦
G : 好啦~
( 感覺有D放監出倉既感覺~XD )
有咩到時出到去再講啦~唔好回頭
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 AU KAI 的頭像
    AU KAI

    AU KAI的部落格

    AU KAI 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()