話甘快又踏入6月啦~
距離我破地獄既日子仲有10日~
雖然由交左信之後都唔叫做忙~
晚晚差不多收7點~
原來要有個partner可以接手都甘難~
係呢4星期內又再走左個designer之後,
都有新人G返~可惜佢做第一日已心知不妙~
今晚收工前仲大叫頂唔順~(幾驚佢衝入房叫唔做呀)
我都明~每個人容忍都有個限度既~
不過....你陪多我個星期先啦~(好似好賤添)
另外今日仲多一個新人B返工~
希望呢兩位超過10年經驗既G同B可以同我戰到最後啦~
(唔好再換啦~唔該)
個個都走得快過我~甘我點算?!?!?!等埋我啦
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 AU KAI 的頭像
    AU KAI

    AU KAI的部落格

    AU KAI 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()