太好啦~等左甘耐終於等到呢一日啦~
無錯~今日正式遞左信話唔做啦~唔忍啦
可惜上星期6佢又炒左個新人~
仲諗住黎緊呢一個月可以好好偷下師架嘛~
數數下~到我走果日我就係呢個地獄歷煉左9個月啦~
我呢9個月已經打破晒對上10個designer既受僱紀錄~
我之可以甘耐都唔俾佢地炒~
並唔係我做既design好好~
相反我係甘多個資歷最淺的~
只係任勞任怨同受晒d氣者~唉
點睇佢都唔會即時炒我~
即係我點都要對佢一個月~
甘我講先好過啦~
反正遲一日俾信就要對多佢一日~
加上呢幾個星期俾人亂插左幾野~
做到死都仲話我做咩唔做好D~真係扯晒火~
早日離開D更年期狂燥症上腦既女魔~
至少我可以羅回自己既精神時間同健康~
我要充電~~~~~~~~
7月~正式投入我既暑假~正呀~
海嘯~淹死我吧hahahaha
(繼續keep住搵工先^^)
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 AU KAI 的頭像
    AU KAI

    AU KAI的部落格

    AU KAI 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()