今日一早起身就正待發~(其實我都仲想訓晏D~不過今次TARGET太勁~所以要嚴陣以待)自上星期一見識過補習天王後,今個星期一就大戰SEVEN ELEVEN~無錯就係係IFC,71樓既恆基兆業~好有壓力~間公司已經大到有壓力,IN的職位更加有壓力,人地POSTPROJECT DESIGNER(interior)果種,所以我用左兩日時間速學透視圖,哈哈係有D離譜左D,我鬼識室內設計咩,不過人地俾到面叫我去IN咪去囉,學下到時唔駛交白卷嘛~

 

出發了,我當然如常一樣早左少少到左香港站~我上去IFC時的扶手電梯已經有壓迫感啦,簡直成度寒氣由上面壓落黎(D冷氣唔錯呀)~一上到去就見到寫字樓果邊的lobbyD人出出入入好有壓力呀,耳邊突然有好多多國語言,血壓指數飛升到基符爆燈的情度,時間未夠只好行遠少少離開重壓地區~當時不斷對自己講份野好明顯唔對口啦~我點會識做呀~" “可能人地睇錯CV call錯人者~”……..不斷有好多心理掙扎,目的只係想自己relax~

 

時間差不多啦~要殺上七十一啦,我只係控制對腳向重壓區既lobby行,個腦當然繼續打緊交啦~過左D食蕉後,直入去問下姐姐係邊上七十一先(lobby D姐姐一定係嚴選過啦,真係……..)lobby轉去恆基果到做登記,仲要即刻出左張pass,先飛上去56樓過程可能只係15(耳仔開始有反應)之後再轉飛71(果到好勁~左右兩排電梯,兩個大集團一人擺十層,天呀~租金係幾多呢??)

 

各位觀眾~71樓到啦~一出電梯就見到成隻食蕉插左係度~一轉左就見到reception,姐姐問左我名之後就叫我坐低等等~~

講下當時既環境先,坐低後左邊係電梯同reception仲有隻食蕉,右邊直望係一間大房,再望遠D窗外只係見到個山頭~個海呢?唔知~可能太高見唔到,講完眼就講返隻耳先,當時聽到有間房傳出一D英文~不過好差~我估係interview,之後仲驚~(我要唔要背下D自我介紹先呢?= =)

 

好啦~陳小姐出黎了~帶左我去一間房之後,收左我D工作同學歷證明,之後放低張FORM~填好就打內線CALL~FORM真係…….太詳盡啦~到啊陳小姐再入黎收野時,就放低左張紙~ “20分鐘畫呢間房既透視圖係發揮呢兩日苦練既成果啦,AR~~~~~~過左十五分鍾,出事畫錯線添~~五分鐘內再黎過~ 哎呀~岩岩畫完放射點陳小姐就入黎了~當填FORM時我既壓力已經無架啦~果刻只係有D尷尬者~(陳小姐SORRY~我浪費晒大家既時間)我同佢除左笑下都無咩其他了~張我D資料放晒入一個folder後就又行開了~當時我除左想閃人之外,都無咩其他要求了~= =”

係等既期間~開始諗~如果張個file send左上去,招人個部門會唔會有XYZ...既反應呢??不過有都正常既~畫到甘都夠膽黎IN~突然有個彭小姐入黎~算係了解下我甘啦~問下之前工作範圍?問下對大陸既印象?問下上面既情況~好彩之前係省廣都做過兩三個樓盤者~答得下兩嘴甘~大家有講有笑咪幾好~^^

典型問題出現了 你對恆基有咩認識呢?” 出事~之前果兩日都係度畫透視圖,無搵料添~SO……我繼續吹啦~係廣東方面恆基地產無咩樓盤項目,主要都係…….

 

終於完左啦~十分感謝陳小姐同彭小姐抽出寶貴既工作時間,我又由71樓急跌返落地面了~行返出lobby~D姐姐真係GOOD^^

飛升左上去整整一百分鐘,簡直真係無得頂呀~搵返間真正既七仔買野飲先~

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 AU KAI 的頭像
    AU KAI

    AU KAI的部落格

    AU KAI 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()