經過尋日既一輪查探之後,

今日準時出發~(又早到左添)

係附近遊下先啦~

好唔對路哦~四維都係搬貨既?!?!

開係工廠大廈平D~安慰下自己先

~唔等啦~踩上去啦~

行到樓下睇下個BROAD,

點解無呢間公司既…..

搵個看更問問先~

“1104? 補習社嗎? 你打電話問問?”

經過再次核對,

地址岩啦~無錯~上去睇下有無公司名先啦

點知上到去一出電梯……成層都係空既,

直到行到最入的一間先有人~

仲要唔關門~(到目前為止未見過任何一個公司牌)

一入去就有人叫我填FORM~

間野都係一眼睇晒~

左一排右一排直去就大房啦,

一路填FORM一路聽到D人話點將D學生調房點點點,

我再望望台上的書,

無錯~看更你岩~呢度真係補習社

甘我係度做咩呢???

IN咩架???有無人話到我知呀?????唔該

仲有個鬼佬黎IN~

天呀~我幾時有SEND過去D補習社架?

FORM…..是旦填啦~

果刻真係勁”~

好啦要IN~

係甘易介紹左自己就算啦~

D咩刻苦耐勞果D唔想提啦~你問吧啦~

經過一輪的你問我答之後呢

就開始講返個POST既返工時間同工作範圍啦

主要係幫現代教育果三個補習天王既補習社

同旗下的餐廳拍下片出下設計啦

上堂拍片同剪返出碟果D

而家D補習天王真係有米~

無計啦~月入幾十萬甘多~

~唔通就係果個由英皇過檔現代俾人追錢果個~

係啦~我都無咩問題啦~

最後想問返呢個POST既全名係咩呢?

之後兩條友差不多翻轉晒手上的紙去搵果個名~

HAHA原來都唔係只係我唔清楚既~

OK~我走先了~期望真的不大!!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 AU KAI 的頭像
    AU KAI

    AU KAI的部落格

    AU KAI 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()