19:08

個電話終於響啦

一個女人好快甘講一串野

ok~我聽到既只係jobs db, apply,

其他唔多啦~

之後就問聽日下午兩點ook

我實得架~

不過果刻唔多知到底係咩工~

ok你照講地址~

G:“旺角….x…..”

A:“咩街呀?”

G:“你打dute上網查啦….” (不悅)

A:“ok你繼續啦~”

G:“九龍XYWS大廈….” (懶快甘)

A:“九龍商業公司大廈???...”

G:“九龍企業….XY公司…..” (條友開始唔多Like)

A:(玩咩~香港人…..靠你不如靠自己) “

G:“1104…..X

A:“咩呀? 鄧生???” (大佬我真係唔係玩野,呢樣真係查唔到講多次)

G:“鄭生呀” (一定以為我玩佢啦), 你到時戴埋D……………….”

我除左笑仲可以點~88

好在網上有黃頁~

拿拿聲查下係咩街先~

搞左一輪先打破所有問題

地址 弼街九龍企業有限公司大廈1104

甘既街名又真係好難令我明白既~

不過間公司係咩同APPLYJOB?

又要查返自己的HISTORY~

我肯定個女人無提過DESIGN既字眼~

甘就易搵好多啦~

結果會點? 聽日再續

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 AU KAI 的頭像
    AU KAI

    AU KAI的部落格

    AU KAI 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()