日日對住部電腦好似發呆甘,
又或者我轉左做parttime食蕉~
一起身就坐係度對住msn,qq同email,
一有咩動靜咪大叫下囉~
呢個星期竟然連平日嘈到爆的群組都靜晒~
咩野都無??簡直以為係自己個網有問題呀~
不過down野又咩事都無~
就係甘又坐到訓覺時間了~
 
呢d生活好似比宿舍更悶~
做咩唔出街???無錢囉~
做咩唔返宿舍???怕有電話搵我去in囉~
 
係網上總會見到好多同我一樣好得閒既同學仔~
無錯~得閒果d就係返左hk果d~
甘忙果d呢?
咪係宿舍死緊d功課囉~
hahaha~(可能有人會話唔係~不過應該多數都係^^keke~monkey加油)
 
未有工見咪係執下房囉~
有時又會諗甘執法好易又過一個月架啦bor~
甘咪又去send下mail囉~
 
而家既心態有d好似搵實習果時甘~
一次send好幾封出去,
之後就係到等幾日~
 
慢慢係屋企坐到有d驚時,
咪發第二輪email攻擊囉~
之後可以點?!?!
咪日日死守住個pc同電話囉~
再check下d電話線路同網絡狀態甘囉~
 
總係以為有d唔正常?!?
你做咩唔識響架???
無所事事~又搵下野食囉~
搞呢樣搞果樣又一日~(無聊)
你可以話係好悠閒~
但感覺一d都唔好受~
可能係我放唔開啦~hahaha
(諗咩呀~等吧啦)
 
真係唔希望我會到時咩都寄,
千祈唔好有呢一日呀!!!!!唔該
係呢段日子學到的仲有一樣,
就係"坐食山崩"啦~而家完全感受到呀
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 AU KAI 的頭像
    AU KAI

    AU KAI的部落格

    AU KAI 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()