今日返HK,仲開始搬遷的大工程(宿舍搬屋企)

唔知點解每次返親黎都好似好耐無返過甘,

或者我真係幾耐先返黎一次既(起碼一個月以上先一次)

今日有幾樣令我驚訝既野 (/O\)

 

第一樣:之前約過話一齊搭車走既人,今日竟然一個都無見過,但係無約過既竟然又撞到...昕姐^^,佢好慘,原本係11點幾的車,最終因為壞車而等埋我一齊搭1點幾的車,哈哈!無錯~我係未試過坐直通巴士又唔經黃崗過關的,未試過去到沙頭角甘遠,我終於明白D人話被調去沙頭角係有幾慘了,簡直坐車坐到PatPat痛,下次都係去搵返中旅吧,過關時又完全同黃崗唔同,不過都係好在有...昕姐^^

第二樣:去到旺角同往常一樣甘上左118,諗住可以正常返D,點知當我開始聽MP3既時候,竟然望住個ROADSHOW呆左,一個娘到爆既廣告!有條友做講解話身體差又點點點,仲介紹晒身邊D人一個個病病下甘,之後條友仲要好假甘打返個“乞痴”,畫面轉一轉又有個咩學者定醫生係度介紹D咩新既科學成份,對人體有幾好有幾好,搞完一輪條友出黎咀返淡新既維記牛奶,睇完簡直覺得D廣告沒落;正打算睇咩呀訓陣吧啦,點知又有一新野嚇一嚇,係什麼“從軍夏令營”都係D幾個學生哥講下有幾想去有幾好甘,之後仲要話咩辛唔辛苦,點樣鍛鍊自己,果d內容我簡直連歌都唔聽,即時除低耳筒聽聽條片點sell,之後仲羅膽,個阿媽見到個仔入完camp返黎,睇住個仔著住果d紅膊迷彩既解放軍衫,都仲可以話“阿仔果然黑左又型仔左啊!”嘩~聽完呢句野,個心即刻($!^$XCV%&GHE^%..........)SORRY真係忍唔到,我只可以話做呢條片果個好得,一定覺得而家D後生仔唔係傻就係白痴架啦,呢D都可以叫型,甘D童軍算咩呢?條片仲要成好幾分鐘,如果條片係唔想俾人參加呢個CAMP既,我覺得係萬分成功,簡直可以羅獎!

第三樣:其實都無咩既,都係意料之內,我返到屋企打算搵件衫換下,一打開衣櫃....OH,上次以為清左少少衫出黎可以好D,點知今次又爆晒,仲要係前所未有甘爆架,無錯,我無咩時間係HK,衣櫃唔應該有甘多衫既,所以衣櫃內多到爆的衫全部都係我阿媽既...唉,又俾人入侵了~再唔驅逐返出境,甘我點繼續搬遷既大工程呀?!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 AU KAI 的頭像
    AU KAI

    AU KAI的部落格

    AU KAI 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()