甘就四年了,
學校俾到你D咩呢?
UM........俾到好多我地自學既空間,
無錯~只係有"自學"同"空間",
因為佢咩都唔駛理,
講得出個項目,
我地係限期內死掂佢就得了~
咩都唔限~甘仲唔係俾晒空間你咩?!?!
講真~如果靠佢教我都可能無學得甘快,
無計~人係犯賤既~
可能佢教我地又未必做得好~
呢D可能係另類教學,
總結黎講四年唔係空白就算有收獲了!
今次呢個畢業演示真係大SHOW呀~
可能係最後一次大家都訓晒身,
總之務求可以俾到在場每一位觀眾新感受,
HAHA~今次既大作可以話係大家盡情發揮呀~
總之想果樣整果樣~
在各人的訓身工作下,
真係咩火花都出晒啦,
不過要值得一讚既當然係我房隻金鷹啦~
的確有人眼前一亮的驚世大作,
不足的係楊生將3D MAX當左係FLASH~
不過唔怕啦~至少大家到而家都仲講緊金鷹的表現~真係難得!!!!
得幾張相真係講唔晒有幾精彩~
如果成段片放上黎就勁囉~
另外睇完塊餅既BLOG,
令我又覺得留返係到既時間好似好短了~
其實唔係唔捨得學校,
我比較唔捨得宿舍多D~
日日好似入CAMP甘,
成班友由朝癲到晚,
就係唔停果下好嘛~
第時畢業後想再聚返甘多人再玩甘癲都真係有D難道呀!!!!!!!!!!!
阿餅講得岩~
唔輪男仔定女仔要搵到班玩得甘癲既同學仔真係唔易~
所以要好好玩盡餘下既日子了~呵呵呵呵~宵夜~打邊爐~唱K~唔好俾佢停~~~~~~如果仲有錢既話
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 AU KAI 的頭像
    AU KAI

    AU KAI的部落格

    AU KAI 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()